COMEL SANGAT! LUCU! VIDEO AYDA JEBAT MASUK AIR MENARI HINDUSTAN DI AIRPORT...

 > “Ketika saya dipilih untuk menyertai #Akademi Fantasia 9 pada tahun 2011 saya masih belajar di Universiti Institut Teknologi Mara (UiTM) dalam jurusan muzik tetapi pihak #universiti tidak benarkan untuk saya mengambil cuti khas bagi menyertai mana-mana rancangan realiti”....

> “Setelah fikir secara masak-masak saya pilih untuk menyertai #AF8 & dalam masa yang sama pihak universiti terpaksa memberhentikan saya dan ketika itu saya tinggal lagi dua semester sahaja untuk tamatkan diploma. > Saya memang sedih sangat dan menangis tidak henti ketika itu,” ujarnya...

> Bercakap kepada mStar Online, > Ayda Jebat menambah yang beliau tidak menyesal dengan semua keputusan yang dibuat kerana rakan rakan yang tamat #pengajian ada yang masih mencari kerja namun bagi dirinya rezeki dalam dunia hiburan bertambah.......

Saksikan Video Ayda Jebat Menari Lagu Hindustan Di Airport....

Tonton Video Di SINI

Baca Lagi Artikel Menarik :







https://www.youtube.com/watch?v=JnfohdeZyhg

0 Response to "COMEL SANGAT! LUCU! VIDEO AYDA JEBAT MASUK AIR MENARI HINDUSTAN DI AIRPORT... "

Post a Comment