SWEET SANGAT! UQASHA SENROSE MIMING LAGU HINDUSTAN DENGAN GAYA PALING COMEL!

Uqasha Senrose miming lagu hindustan dengan gaya yang paling sweet sekali mampu membuatkan lelaki diluar sana cair melihatkan keayuannya... memang memukau.. memang cantik sangat sejak Uqasha mengubah penampilan bertudung yang sopan, pastinya beribu kali lagi manis berbanding penampilannya dulu... moga lebih ramai artis berhijrah ke arah bertudung atau berhijab.. siapa kata tudung tidak ada kelas? kelas tudung lagi tinggi di pandang mahupun di sisi agama atau pun masyarakat...

Tonton Video Uqasha Di SINI :

http://oh-bintang.blogspot.com/2015/02/sweet-sangat-uqasha-senrose-miming-lagu.html
"Saya pakai tudung atas diri saya sendiri. Jika pakai kerana dipaksa, perkara ini tidak akan kekal. Saya mahukan yang terbaik untuk diri saya dan jika boleh, saya nak benda ini berterusan. #Saya harap orang mendoakan yang baik-baik untuk saya...."
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

0 Response to "SWEET SANGAT! UQASHA SENROSE MIMING LAGU HINDUSTAN DENGAN GAYA PALING COMEL!"

Post a Comment